با استفاده از این نکات عالی، کاهش وزن داشته باشید

رژیم‌ها و برنامه‌های مد روز بسیاری وجود دارند که راه‌حل‌های آسانی برای کاهش وزن ارائه می‌دهند، اما مطمئن‌ترین و ماندگارترین راه برای کاهش وزن، رژیم غذایی و ورزش مناسب است. برای یادگیری نحوه کاهش وزن موثر و ایمن و جلوگیری از آن، نکات زیر را بخوانید.

سعی کنید دوستی پیدا کنید تا سفر کاهش وزن را با شما همراهی کند. وقتی شریکی داشته باشید که به شما انگیزه دهد، انجام بیشتر کارها آسان تر است. شما به عنوان رقیب یا مربی یکدیگر را تشویق خواهید کرد و هر دو سریعتر وزن کم خواهید کرد.

برای یک وعده غذایی خوشمزه که می تواند به کاهش وزن کمک کند، سعی کنید گوشت گاو را با قارچ جایگزین کنید. قارچ ها می توانند به اندازه گوشت گاو گرسنگی شما را برطرف کنند. از آنجایی که کالری قارچ ها بسیار کمتر از گوشت گاو است، می توانید از گوشت گاو کمتر و قارچ های بیشتری در یک غذای خوراکی استفاده کنید تا یک وعده غذایی کم کالری درست کنید بدون اینکه کیفیت آن را از بین ببرید.

برای کاهش وزن باید روزانه بیش از تعداد کالری هایی که در روز می خورید کالری بسوزانید. یک لیست روزانه از کالری هایی که می خورید و کالری هایی که از ورزش و سایر فعالیت ها می سوزانید را تهیه کنید. ردیابی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که آیا برای افزایش کاهش وزن باید کالری کمتری دریافت کنید یا سطح فعالیت خود را افزایش دهید.

یک راه عالی برای کاهش وزن این است که در زمانی که برنامه شما اجازه می دهد، ورزش کنید. اطلاعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد بهترین زمان برای ورزش چه زمانی است. ممکن است وسوسه شوید که این اطلاعات را دنبال کنید، اما بهتر است زمانی که احساس راحتی می کنید ورزش کنید، زیرا می خواهید تغییر سبک زندگی شما باشد.

یک راه عالی برای کمک به کاهش وزن این است که غذاهای میان وعده را بیرون از ظرفشان نخورید. هنگامی که تنقلات را از ظرف خود مانند یک جعبه کلوچه می خورید، احتمال زیاد خوردن بیش از حد آن افزایش می یابد. در عوض، یک یا دو وعده را در یک بشقاب قرار دهید.

هنگام شروع هر برنامه کاهش وزن، سعی کنید اهداف خود را واقع بینانه نگه دارید. مطمئن ترین و معقول ترین کاهش وزن به تدریج اتفاق می افتد، با سوزاندن حداقل 500 کالری بیشتر از آنچه در روز می خورید. با پذیرفتن این واقعیت که تغییرات مورد نظر شما زمان بر است، کمتر در برابر نوع ناامیدی که ممکن است باعث شود برنامه خود را به کلی رها کنید آسیب پذیر خواهید بود.

بسیاری از نوشیدنی ها (مانند آبمیوه) حاوی کالری زیادی هستند که هیچ کمکی به کاهش وزن ندارند. اگر مصرف کالری های خالی را متوقف کنید، زمان آسان تری برای کاهش وزن خواهید داشت. شما می‌خواهید کالری‌هایی را که مصرف می‌کنید به حساب بیاورید، در غیر این صورت به جای کاهش وزن، وزن اضافه می‌کنید.

برای کمک به کاهش وزن، عضویت در انجمن کاهش وزن آنلاین را در نظر بگیرید. بسیاری از سایت های عالی و با هزینه در دسترس هستند که به شما در سفر کمک می کنند. حتی برخی از سایت ها چیزهایی مانند یادداشت ها و دستور العمل های غذا و ورزش رایگان را ارائه می دهند. شما نه تنها از حمایت جامعه‌ای برخوردار می‌شوید که می‌داند در حال گذر از آن هستید، بلکه به ابزارهای مختلفی برای کمک در این راه نیز دسترسی دارید.

اگر می خواهید لاغر شوید، باقیمانده غذا را بخورید. بعد از درست کردن یک غذای خوشمزه و کم کالری، کمی برای ناهار فردا کنار بگذارید. به عنوان مثال، اگر برای شام یک مرغ را کباب می کنید، از مقدار کمی برای تهیه سالاد مرغ برای ناهار استفاده کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا یک وعده غذایی سریع و ساده را بدون سر و صدا در روز بعد آماده کنید.

اکثریت بزرگی از مردم به مدرسه می روند، در یک دفتر کار می کنند، در یک ساختمان چند طبقه زندگی می کنند، یا حداقل به طور مرتب از مکان های پله دار بازدید می کنند. اغلب اوقات، ما تصمیم می‌گیریم از این پله‌ها بگذریم و آسانسور را بگیریم. خوب، زمانی که رژیم دارید به انتخاب بدیهی بروید و فقط از پله ها بروید. در دراز مدت خوشحال خواهید شد.

حتما میوه های کم چرب بیشتری مصرف کنید. اغلب مردم میوه ها را به دلیل داشتن قند زیاد از رژیم غذایی خود حذف می کنند، اما میوه ها خواص مفید زیادی دارند. بسیاری از میوه ها دارای محتوای مغذی بالایی هستند و سرشار از فیبر هستند. این می تواند به هضم کمک کند و غذا را سریعتر در بدن شما حرکت دهد.

با حذف چیزهایی مانند نوشابه، آب میوه و سایر نوشیدنی های شیرین، بیشتر کالری مایع را از رژیم غذایی خود حذف کنید. اگر از کربناته شدن نوشابه غافل هستید، نوشیدنی هایی مانند چای شیرین نشده یا آب گازدار بنوشید. نوشیدنی ها معمولاً احساس سیری زیادی در شما ایجاد نمی کنند، بنابراین اگر به طور منظم نوشیدنی های شیرین بنوشید، به راحتی می توانید کالری بسیار بیشتری نسبت به آنچه در نظر دارید مصرف کنید.

خوردن سالاد سه تایی را به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن در نظر بگیرید. می توانید یک نسخه کم کالری از آن را در خانه تهیه کنید. به سادگی سه نوع لوبیا مورد علاقه خود را با یک وینگرت سبک ایتالیایی یا روغن و سرکه با ادویه های ساده کنار هم بریزید. این دستور یک میان وعده با فیبر بالا درست می کند که می توانید در تمام هفته آن را بخورید.

هنگام بیرون رفتن با دوستان و خانواده خوب لباس بپوشید. اگر قبلاً شروع به کاهش وزن کرده اید، تعریف هایی که از چهره خود دریافت خواهید کرد، می تواند به شما انگیزه دهد که سخت تر کار کنید و برای اهداف بالاتر تلاش کنید. مردم اغلب فراموش می کنند که تأثیرات بیرونی چقدر در ایجاد انگیزه برای حفظ رژیم تناسب اندام شما مهم است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.