تکنیک های کاربردی بهینه سازی موتورهای جستجو که می توانید از آنها استفاده کنید

یک جزء کلیدی وجود دارد که می تواند پلی بین کسب و کار شما و موفقیت آنلاین باشد. در حالی که وب سایت شما ممکن است برتر باشد و محصول، خدمات یا وبلاگ شما ارزش بازدید را داشته باشد، ممکن است بدون سئو به جایی نرسید. اگر نمی‌دانید سئو چیست یا می‌دانید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

هنگام راه اندازی سایت خود برای سئو، به تراکم کلمات کلیدی توجه داشته باشید. شما می خواهید کلمات کلیدی اصلی خود را در حدود 3 تا 7 درصد از کل متن داشته باشید. هر چیزی بالاتر از حدود 10 درصد برای موتور جستجو مشکوک به نظر می رسد، گویی از پر کردن کلمات کلیدی برای افزایش رتبه صفحه استفاده می کنید.

هنگام استفاده از سئو در وب سایت خود، در برابر وسوسه گنجاندن غلط املایی رایج در کلمات کلیدی خود برای افزایش بازدید مقاومت کنید. اکثر موتورهای جستجوی امروزی به اندازه کافی هوشمند هستند تا اشتباهات کاربران را قبل از شروع جستجو برطرف کنند، بنابراین ترافیک با استفاده از این روش افزایش نخواهد یافت. در عوض، سایت شما برای بازدیدکنندگان غیرحرفه ای و غیرقابل اعتماد به نظر می رسد.

با اطمینان از نداشتن لینک یا صفحه خراب، ترافیک وب سایت و درآمد حاصل از سایت خود را افزایش دهید. لینک های شکسته مانع از گشت و گذار مشتریان در سایت شما می شود. صفحات شکسته حتی بدتر هستند، زیرا از آن زمان محتوا فقط از دست رفته است. محتوای شکسته نیز نمی تواند توسط موتورهای جستجو ایندکس شود، که این نیز بازاریابی ضعیفی است.

مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید بهینه سازی موتور جستجو چه می کند و چرا کار می کند. انواع مختلفی از رسانه وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند. چند روزی را صرف یادگیری و یادداشت برداری کنید و متوجه خواهید شد که چرا مهم است. سپس تغییرات لازم را در وبلاگ یا سایت خود اعمال کنید.

هنگام ایجاد متن لنگر بر روی لینک های سایت خود و لینک های ورودی، می توانید رتبه بندی موتور جستجوی خود را با تغییر محتوای متنی لینک ها افزایش دهید. اگر متن لنگر در هر پیوند یکسان باشد، می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند زیرا شبیه یک برنامه خودکار به نظر می رسد. پیوندهای متنوع به عنوان کار افراد مختلف ظاهر می شوند و امتیاز بیشتری دریافت می کنند.

استفاده از عکس ها و تصاویر را در وب سایت خود به حداکثر برسانید تا بهینه سازی موتور جستجوی خود را افزایش دهید. به هر تصویری یک عنوان کوتاه جالب و حاوی کلمات کلیدی مهم خود بدهید. یکی از راه‌هایی که موتورهای جستجو به تصاویر رتبه‌بندی می‌کنند، متنی است که آنها را احاطه کرده است، بنابراین مطمئن شوید که این اطلاعات حاوی کلمات کلیدی، از جمله عنوان یا عنوانی است که ممکن است استفاده کنید.

هر چند وقت یکبار خط تولید خود را مرور کنید و مدتی را برای از بین بردن چربی اختصاص دهید، به خصوص زمانی که شروع به رشد می کنید. اگر در سایت های خود که کمیسیون های سطح 2 و اشتراک را ارائه می دهند خوب عمل می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سایت هایی را که فقط یک بار پرداخت ارائه می دهند کنار بگذارید.

کلمات کلیدی خود را طولانی تر کنید تا مخاطبان هدفمندتری به دست آورید. در حالی که یک کلمه کلیدی کوتاه تر به طور کلی خوانندگان بیشتری را جذب می کند، جذب مخاطب هدف می تواند یک چالش باشد. استفاده از یک کلمه کلیدی طولانی تر تنها به کسانی اجازه می دهد که مشخصات شما را جستجو کنند و به شما فرصت بیشتری برای بازاریابی برای مخاطبان هدفمندتر و مستقیم می دهد.

یکی از مواردی که هنگام بهینه سازی موتورهای جستجو باید از آن اجتناب کرد، نقل قول های بلوکی است. اگرچه به طور رسمی اثبات نشده است، اما به طور گسترده اعتقاد بر این است که اکثر موتورهای جستجو هر متنی را که در برچسب‌های نقل قول بلوک وجود دارد نادیده می‌گیرند. این به این معنی است که هیچ برچسبی در نقل قول بلوک در نتایج موتورهای جستجو گنجانده نخواهد شد.

هنگام استفاده از بهینه سازی موتور جستجو، صبور بودن مهم است. اغلب چندین ماه طول می کشد تا نتایج بهینه سازی موتور جستجو قابل مشاهده باشد. همیشه به یاد داشته باشید که هرچه شرکت شما کوچکتر باشد و شرکت شما برای انجام تجارت آنلاین جدیدتر باشد، مدت بیشتری طول می کشد تا نتایج مثبت سئو را مشاهده کنید.

برای انتخاب موثرترین کلمات کلیدی برای سایت خود، از موضوعات پیشنهادی موتور جستجو بهره ببرید. به عنوان مثال، اگر سایت شما درباره سگ ها بود، می توانید کلمه سگ را در نوار جستجو وارد کنید. عباراتی که پیشنهاد می شود، مانند “سگ 101” یا “سگ که نمی ریزد” عباراتی هستند که اغلب برای آنها جستجو می شوند و کلمات کلیدی عالی برای سایت شما خواهند بود.

در نهایت، یکی از اهداف سئوی شما باید به حداقل رساندن خطوط کدی باشد که عنکبوت های موتورهای جستجو باید برای تعیین ارتباط ارزیابی کنند. یک وب سایت واحد می تواند با ذخیره کد و قالب بندی داده ها در فایل های خارجی، به جای تعبیه در کد منبع سایت، تعداد خطوط کد را تا حد زیادی تا 20000 کاهش دهد.

از تغییر مسیرهای 301 در صفحه ای که دیگر در وب سایت شما وجود ندارد استفاده نکنید. در عوض، از صفحه خطای 401 Gone استفاده کنید تا نشان دهید صفحه به خوبی و واقعاً از وب سایت شما حذف شده است. ریدایرکت 301 فقط در صورتی باید استفاده شود که محتوا واقعاً به صفحه دیگری منتقل شده باشد.

هنگام پیوند دادن به محتوای وب سایت خود، از پیوندهای مطلق استفاده کنید. اینها پیوندهایی هستند که هرگز تغییر نمی کنند و معمولاً کلمات کلیدی در نام فایل دارند. همچنین از استفاده از HTTPS خودداری کنید، مگر اینکه کاملاً نیاز داشته باشید، مانند صفحه سفارش. اگر از هر دوی این تله‌ها اجتناب کنید، پیوندهای ورودی بیشتری دریافت خواهید کرد.

سعی کنید بک لینک های با کیفیت بهتری را از سایر وبلاگ نویسان دریافت کنید. برای انجام این کار، سعی کنید چند پست مهمان بسیار خوب یا عالی را در زیر مقالاتی که در وبلاگ خود دارند بگذارید. مطمئن شوید که این وبلاگ نویسان در صنعت شما هستند یا در بازار هدف شما محبوب هستند تا مطمئن شوید که این کار به نفع شماست.

در نام فایل ها و URL هایی که استفاده می کنید از کلمات کلیدی زیادی استفاده کنید. مطمئن شوید که بیش از حد از خط تیره استفاده نکنید زیرا به نظر می رسد که به یک سایت هرزنامه منتهی می شود و مردم در مورد اینکه آیا می خواهند شانسی را انتخاب کنند و روی آن کلیک کنند خیلی مطمئن نخواهند بود.

رسیدن وب سایت شما به پتانسیل کامل آن یک تجربه لذت بخش و سودآور است. اگر از نکات ذکر شده در این مقاله استفاده کنید، متوجه خواهید شد که وب سایت شما می تواند ترافیک بیشتری دریافت کند. ترافیک بیشتر به معنای مصرف کنندگان بیشتر است. مصرف بیشتر خبر خوبی برای هر وب سایتی است. به طور خلاصه، امروز سئو را بپذیرید و فردا پول بیشتری کسب کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.