یک کسبوکار موفق میداند که چگونه مشتریان را بیابد و آنها را به مشتری تبدیل کند. راه برای جذب افراد بیشتر به کسب و کارتان تا بتوانید موفق باشید، تولید سرنخ است. اگر مایل به استراتژیهای خوب در تولید سرنخ هستید، میخواهید به مقاله زیر ادامه دهید.
حضور خود را در لینکدین تقویت کنید. لینکدین مناسب ترین کانال رسانه اجتماعی برای تجارت است. مردم از پیوند به شبکه استفاده می کنند و حتی معاملات جدید را واسطه می کنند. این مکان عالی برای ایجاد فرصت های تولید سرنخ برای شما و شرکتتان است. روی عضویت Premium سرمایه گذاری کنید زیرا به شما امکان می دهد همه کسانی را که نمایه شما را مشاهده کرده اند ببینید.
یک کمپین فکس برای افزایش تولید سرنخ خود را امتحان کنید. ممکن است فکس از نظر ارتباطات تجاری بسیار دهه 1980 به نظر برسد، اما اکثر شرکت ها هنوز به این دستگاه ها متکی هستند. بسیاری از مردم دستگاه فکس را در قرن بیست و یکم نادیده گرفته اند. اما این فقط به این معنی است که شما درهم و برهمی کمتری برای مبارزه دارید. پیام شما به احتمال زیاد مورد بازدید قرار خواهد گرفت!
در خرید لیست های ایمیل برای استفاده برای تولید سرنخ مراقب باشید. بسیاری از شرکتها قسم میخورند که فهرستهایشان تازه است، اما اغلب 30 درصد یا بیشتر از نامهایی که میخرید قدیمی هستند. قبل از خرید، در این مورد با شرکت فروشنده لیست مذاکره کنید. اگر درصدی به این بالا مشاهده شد، باید بازپرداخت جزئی دریافت کنید.
مشوقهای خرید میتواند تولید سرنخ را تا حد زیادی افزایش دهد، فقط از سوی مشتریانی که بر اساس خود مشوق عمل میکنند. انگیزه برای خرید چیزی می تواند شرکت شما را از بقیه جدا کند. دلیل اضافی برای خرید محصولات خود داشته باشید و خواهید دید که چه تعداد سرنخ بیشتری می توانید ایجاد کنید.
از مشتریان بالقوه دعوت کنید تا در واقع عضویت در انجمن شما را در وب سایت شما انتخاب کنند. از اینکه چه تعداد از مرورگرهای وب سایت تصمیم به ارائه ایمیل خود می گیرند، شگفت زده خواهید شد. با این حال، مطمئن شوید که محتوای مرتبطی دارید که بعداً با آنها به اشتراک بگذارید. در مورد ایجاد یک خبرنامه یا یک سری ایمیل از نکات فکر کنید.
به مشتریان وفادار فعلی خود برای ارائه سرنخ به شما پاداش دهید. یکی از راه هایی که بسیاری از شرکت ها این کار را انجام می دهند، ارائه جوایز ارجاع به مشتریان فعلی خود است. این پاداشها از تخفیفهای آتی تا بازگشت نقدی واقعی را شامل میشوند. این می تواند در دراز مدت بسیار ارزان تر از هر نوع تبلیغات سنتی باشد.
داشتن یک برنامه پیگیری را فراموش نکنید. هنگامی که تعدادی سرنخ ایجاد کردید، مهم است که به یاد داشته باشید که باید آن سرنخ ها را به مشتریان یا مشتریانی پولی تبدیل کنید. برنامهای داشته باشید تا بتوانید به محض دریافت سرنخهای با کیفیت، آن کار را شروع کنید.
از محتوای با کیفیت سفارشی برای تولید سرنخ های بیشتر برای شما استفاده کنید. اگر شخصی در صفحه ای بماند و آنچه نوشته اید را بخواند، در حال حاضر یک قدم از بازی جلوتر هستید. وقتی مردم ارزش را کشف می کنند و از محتوا کمک می گیرند، معمولاً اعتماد ایجاد می شود. این اغلب به فروش و ثبت نام بیشتر ترجمه می شود!
افرادی را هدف قرار دهید که به عنوان بخشی از تلاش های شما برای ایجاد لیست، موارد رایگان را می بینند. در حالی که دادن چیزها معمولاً فوراً برای شما درآمدزایی نمی کند، افراد زیادی آماده و مایل به ثبت نام برای چیزهای رایگان هستند. این لیست را جدا از سایرین خود نگه دارید، اما آن را در تمام کمپین های آینده خود بگنجانید.
پایگاه مشتری شما به شما وفادار خواهد بود و به شما کمک می کند تا سرنخ های جدید کسب کنید. شما می توانید با انجام کارهای مختلف این جنبه از تولید سرنخ را تسریع کنید. به عنوان مثال، می توانید یک برنامه ارجاع را شروع کنید. برنامه های ارجاع به مشتریان فعلی شما برای کمک به شما در یافتن مشتریان جدید پاداش می دهد.
به استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای تولید سرنخ فکر کنید. شما نمی خواهید از تعداد زیادی از این موارد استفاده کنید، اما آنها بسیار خاص هستند و اگر موارد مناسب را پیدا کنید برای شما کار می کنند. کلمات کلیدی خود را تغییر دهید تا بهترین را برای کسب و کار خود بیابید.
چت زنده را به عنوان ابزاری با ارزش برای ایجاد سرنخ های واقعی بیشتر برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. وقتی به مشتریان بالقوه این فرصت را میدهید که سؤالات زنده بپرسند و پاسخهای فوری دریافت کنند، واقعاً میتوانید بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارید. یک متخصص را برای سایت خود آماده کنید و با چت زنده شروع به تولید سرنخ های بیشتر کنید.
هنگام استفاده از توییتر، اکثر مردم به افزایش فالوور و استفاده از تگ های هش فکر می کنند. مطمئناً، اما جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید افرادی را پیدا کنید که در مورد خرید چیزهای مرتبط با محصولات شما صحبت می کنند. یافتن پستهای مورد علاقه میتواند به شما کمک کند تا سرنخهای جدیدی را در جایگاه خود ایجاد کنید.
از پیشنهادات حساس به زمان برای ایجاد سرنخ های ارزشمندتر برای کسب و کار خود استفاده کنید. از آنجایی که مردم معمولاً چیزی را میخواهند که نمیتوانند داشته باشند، اگر بدانند پیشنهاد ناپدید میشود، احتمالاً ثبتنام میکنند. به قول خود وفادار بمانید و پیشنهاد را در مهلت اعلام شده خود منحل کنید، سپس سرنخ های جدید خود را بشمارید!
بسیاری از افراد ناامید وجود دارند که نمی توانند بفهمند که چگونه سایت های رسانه های اجتماعی می توانند بهترین ابزار تولید سرنخ آنها باشند. در حالی که همه چیز را شامل می شود و به جهات مختلفی می رود، اما بدانید که هدف اصلی رسانه های اجتماعی کمک به مردم است. ثانیاً، به این واقعیت فکر کنید که با مشتریان بالقوه در مسیر بسیار بیشتری ارتباط برقرار می کنید