نکات عالی برای بهینه سازی موتورهای جستجو که رعایت آنها ساده است

استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو یک راه آسان برای ایجاد اعتبار بیشتر به وب سایت شما است. بهینه سازی موتور جستجو راهی برای استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجو برای بهبود نحوه نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو است. این رویکرد چند وجهی برای مشاغل جدید عالی است و صاحبان وب سایت را قادر می سازد تا تلاش های خود را از طریق ترفندهای شخصی سازی شده کامل کنند.

در نظر گرفتن تلاش‌های سئو مانند تکالیف خانه، راهی عالی برای دستیابی به عرصه بسیار رقابتی تجارت وب است. این بدان معنی است که شما باید مانند تکمیل یک ترم به ترافیک سایت خود نزدیک شوید. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید، خلاصه ای بسازید، نکات مهم را مشخص کنید و چک لیست کسب و کار را برای اصلاح فرآیند اجرا کنید.

پیوستن به جوامع سئو یک راه عالی برای یادگیری ترفندهای کوچک داخلی در تجارت است. بگویید Google ناگهان سیاست خود را تغییر می دهد و شروع به برخورد متفاوت با برچسب های عنوان HTML می کند. ممکن است تا زمانی که سایت شما در رتبه بندی قرار نگیرد، از این موضوع مطلع نشوید. اما اگر برای دریافت خبرنامه ها و مجله های الکترونیکی از جامعه سئو ثبت نام کرده اید، همیشه در جریان خواهید بود.

هنگامی که برای اولین بار یک وب سایت راه اندازی می کنید، از استفاده از دامنه های فرعی خودداری کنید. گوگل به منظور تعیین رتبه صفحه، زیر دامنه ها را به عنوان سایت خود در نظر می گیرد. دایرکتوری های سایت اصلی، با این حال، رتبه صفحه یکسانی با سایت اصلی دارند. به عنوان مثال، این بدان معناست که mysite.com/store همان PageRank را با mysite.com خواهد داشت، اما store.mysite.com چنین نخواهد داشت.

بهینه سازی موتورهای جستجو بدون نقشه سایت کامل نمی شود. عنکبوت های موتورهای جستجو زمانی که در سایت شما موجود باشد، محتوا را با سرعت بیشتری ایندکس می کنند. نقشه های سایت برای کسانی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند و برای بازدیدکنندگان جدید نیز مفید است. نقشه های سایت به آنها در جهت یابی سایت شما کمک می کند.

وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، باید صبور باشید. فقط به این دلیل که دیروز سایت خود را بهینه کردید، شاهد جهش فوری در ترافیک نخواهید بود. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتیجه قابل توجهی را از فرآیند بهینه سازی موتور جستجو مشاهده کنید. به خصوص اگر یک کسب و کار جدید هستید، یا اخیراً شروع به استفاده از یک وب سایت کرده اید.

فقط سراغ موتورهای جستجوی اصلی نروید. بسیاری از سایت های پیوندی دیگر راه اندازی شده اند که دایرکتوری های بسیار خاصی دارند. اینها می توانند به نفع شما استفاده شوند زیرا مخاطبان تخصصی را هدف قرار می دهند. سایت های پیوندی را که مخاطب مورد نظر شما را هدف قرار می دهند پیدا کنید و به دنبال آن بروید. این سایت ها برای بهینه سازی پایگاه مشتریان شما وجود دارند.

از تجزیه و تحلیل برای ردیابی داده های جمع آوری شده استفاده کنید. این مقدار زیادی داده بسیار مفید در مورد ترافیک سایت شما فراهم می کند. شما می توانید ببینید که بازدیدکنندگان سایت شما از کجا آمده اند، چه مدت در سایت شما می مانند و چه کاری در سایت شما انجام می دهند.

از کلمات کلیدی خود عاقلانه استفاده کنید. یک عبارت کلیدی را در عنوان اصلی صفحه خود بگنجانید تا روشی ساده و کارآمد برای یافتن شما باشد. بهینه سازی توانایی شما برای شناسایی سریع مهم است، بنابراین فراموش نکنید که قرار دادن کلید کلمات کلیدی شما است. عنوان وبلاگ یا صفحه با یک عبارت کلیدی در آن به احتمال زیاد جلب توجه می کند.

اطمینان حاصل کنید که برچسب عنوان شما پیام را دریافت می کند. به نوار بالای مرورگر خود نگاهی بیندازید. این نوار حاوی عنوان صفحه ای است که در حال مشاهده آن هستید. باید مطمئن شوید که این عنوان با موفقیت صفحه وب را که در رأس آن قرار دارد، خلاصه می کند. نه تنها این، بلکه باید مطمئن شوید که حاوی کلمات کلیدی است که توجه موتورهای جستجو را به خود جلب کند.

هرگز از یک برنامه غیرمجاز برای کمک به ارسال سایت خود به موتور جستجو استفاده نکنید. بسیاری از موتورهای جستجو دارای آشکارسازهایی هستند تا ببینند آیا شما از چنین تاکتیکی استفاده می کنید یا خیر و اگر دارید، سایت شما را برای همیشه از هر یک از لیست های خود محروم می کنند. به این می گویند قرار گرفتن در لیست سیاه.

URL خود را کوتاه نگه دارید تا شبیه یک سایت اسپم به نظر نرسید. هم خوانندگان شما و هم موتورهای جستجو نسبت به سایت هایی با URL های بسیار طولانی تبعیض قائل می شوند. URL شما باید شامل کلمات کلیدی شما باشد تا به رتبه بندی شما کمک کند اما آنها را در حد متوسط ​​نگه دارد. هر چیزی بیش از 10 کلمه کلیدی در یک URL مشکل ایجاد می کند.

یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی ایجاد و به کار بگیرید، یا از موتورهای جستجو عقب بمانید. همه، از مشاغل کوچک آجر و ملات گرفته تا شرکت های بزرگ، سوار قطار رسانه های اجتماعی هستند. نداشتن رویکردی به این زاویه از بازاریابی اینترنتی، خودکشی تجاری با موتورهای جستجو قطعی است. پس در شبکه های اجتماعی حضور پررنگ و دائمی داشته باشید.

هنگام تلاش برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو، ایده خوبی است که برای یک حساب PPC با یک adcenter ثبت نام کنید. داشتن یک حساب کاربری PPC یک راه مطمئن برای بدست آوردن حجم جستجوی واقعی برای کلمات کلیدی شما است. یک حساب PPC به شما امکان مشاهده فوری می دهد.

گاهی اوقات تمرکز بیش از حد بر روی کلمات کلیدی و قوانین مرتبط با سئو می تواند کیفیت و موضوع نوشتار شما را کاهش دهد. شما باید با نوشتن برای خوانندگان خود شروع کنید. نوشتن یک مقاله با کیفیت باید هدف شما باشد. پس از آن، همیشه می توانید به عقب برگردید و کلمات کلیدی را اضافه کنید و آن را به دلخواه ویرایش کنید.

اگر طراحی سایت شما شامل متنی است که به طور مکرر در کل سایت تکرار می شود، می توانید با تبدیل آن عبارت کلیدی، آرم یا شعار به یک شی تصویر، کد سایت را بهینه کنید. اجازه دهید عبارت کلیدی فقط در مهمترین صفحه وب سایت به صورت متن باقی بماند. این سایتی است که عنکبوت های موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه سایت شما بر اساس محتوا از آن استفاده می کنند. این صفحه در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

هنگام نوشتن عنوانی برای پست وبلاگ خود اطمینان حاصل کنید که بهینه سازی موتور جستجو را در نظر داشته باشید. اگر در حال نوشتن پستی در مورد بازدید از ژاپن هستید، آن را فقط “بازدید از ژاپن” عنوان نکنید. از چیزی مانند «سفر به ژاپن با سه کودک کوچک» استفاده کنید. شما می خواهید کلمات کلیدی مختلفی را که افراد ممکن است در جستجو قرار دهند را در نظر داشته باشید.

همانطور که می بینید، بهینه سازی موتورهای جستجو روشی نوآورانه برای موفقیت در وب سایت جدید شما است. بهینه‌سازی موتورهای جستجو نیز فضایی از اقتدار را به وب‌سایت شما می‌آورد، اعتماد مشتری را افزایش می‌دهد و تراکنش‌های آینده مشتریان جدید را تشویق می‌کند. بهترین، بهینه سازی موتور جستجو یک ابزار بازاریابی ارزان است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *