نکات و ترفندهایی برای بهبود سئوی وب سایت شما

استراتژی‌ها و تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو قطعاً گاهی اوقات چالش برانگیز هستند. برای بهترین نتیجه باید صبور باشید و به خوبی آگاه باشید. پاراگراف‌های زیر توصیه‌های ملموسی درباره نحوه شکست دادن حرفه‌ای‌ها در بازی خودشان ارائه می‌کنند.

هنگامی که وب سایت های خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو تغییر می دهند، صاحبان وب سایت باید کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنند. گسترش بیش از حد علاقه یک وب سایت به موقعیت آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای هر کلمه کلیدی خاصی آسیب می رساند. همچنین، موتورهای جستجو ممکن است یک صفحه وب پر از کلمات کلیدی را به عنوان یک صفحه هرزنامه در نظر بگیرند و آن را از الگوریتم نمایه سازی خود حذف کنند.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سئو، صرفاً اختصاص دادن به فرآیند است. شما باید مراقب باشید تا با تاکتیک های جدید به روز باشید زیرا موتورهای جستجو به طور منظم تاکتیک های خود را تغییر می دهند. همچنین، اگر به طور منظم سایت خود را اصلاح نکنید، راکد شده و در رتبه بندی افت می کند.

بازدیدکنندگان خود را پیگیری کنید. این کار را با بررسی گزارش های ارجاع دهنده خود انجام دهید. مواردی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از اینکه افراد از چه کلمات کلیدی برای یافتن سایت شما در موتورهای جستجو استفاده می کنند و چه وب سایت هایی به شما ارجاع می دهند. از این اطلاعات برای افزایش جریان از طریق آن کانال ها و احتمالاً اضافه کردن موارد بیشتر استفاده کنید.

برای اینکه پس از ارسال به یک موتور جستجو، زمان لازم را افزایش دهید، به یک وبلاگ یا وب سایت با کیفیت پیوند دهید. آنها قبلاً سایت خود را در لیست دارند و موتور جستجو برای یافتن و ارسال داده های شما بسیار آسان تر خواهد بود. پیوند دادن به سایت به طور خودکار شما را در پایگاه داده آنها نیز قرار می دهد.

روی الگوها کلیک کنید تا ببینید مشتریان شما چگونه در نهایت خرید می کنند (یا نه). نرم افزاری وجود دارد که هر کلیک بازدیدکنندگان را ردیابی می کند. اگر می بینید که صفحه خاصی مشتریان زیادی را به سمت خرید سوق می دهد، در نظر داشته باشید که آن را در سایت خود برجسته تر کنید و از زبان مشابه در سایر صفحات سایت خود استفاده کنید.

اگر برای کلمات کلیدی در موتور جستجوی پرداخت به ازای کلیک با هدف افزایش رتبه صفحه خود پیشنهاد می دهید، از علائم تجاری دارای مجوز و نام محصولات دارای حق چاپ خودداری کنید. اینها می توانند عبارات جستجوی محبوبی باشند، اما صاحبان آنها از استفاده شما از آنها قدردانی نمی کنند. فقط در صورت توافق با مالکان از چنین اصطلاحاتی استفاده کنید – و موافقت آنها را با این کاربرد خاص دوباره بررسی کنید.

همیشه در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. انتخاب کلمات کلیدی مناسب اساسی ترین بخش سئو است و با انجام تحقیقات اولیه کلمات کلیدی می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هیچ تحقیقی در مورد کلمات کلیدی انجام ندهید، می توانید ماه ها را برای بهینه سازی کلمات کلیدی که هیچ کس جستجو نمی کند یا کلمات کلیدی که رقابت بسیار سختی دارند، تلف کنید.

هنگام ایجاد تغییر مسیر صفحه از تغییر مسیر سرور 301 در مقابل 302 یا متا رفرش استفاده کنید. تغییر مسیر 301 به موتورهای جستجو می گوید که این یک تغییر دائمی است و آنها باید فهرست های خود را به صفحه جدید به روز کنند. انواع دیگر اغلب توسط ارسال کنندگان هرزنامه استفاده می شود، بنابراین از آنها دوری کنید مگر اینکه به آنها نیاز باشد.

هرگز تلاش برای دریافت لینک های ورودی بیشتر برای سایت خود را متوقف نکنید. اگر فقط یک بار برای دریافت لینک های ورودی تلاش کنید، یک افزایش لحظه ای در رتبه بندی خود خواهید دید اما دوام نخواهد داشت. داشتن پیوندهایی که در طول زمان وارد می شوند، اعتبار بیشتری به شما می دهد و جایگاه شما را بهبود می بخشد.

یکی از ترفندهایی که می توانید برای بالا بردن رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو از آن استفاده کنید این است که یک عبارت کلیدی را انتخاب کنید که محبوب باشد، اما محبوب ترین آن نیست. از آنجایی که محبوب ترین عبارات کلیدی بسیار مطلوب هستند، سطح بالایی از رقابت ایجاد می کنند و ممکن است سایت شما در انتهای صفحه 45 موتورهای جستجو قرار گیرد. با انتخاب عبارتی که محبوب است، اما فوق العاده محبوب نیست، هنگامی که در چند صفحه اول موتورهای جستجو هستید، بازدیدهای بیشتری از صفحه دریافت خواهید کرد.

کلمات کلیدی باید به شدت در صفحه شما قرار گیرند. با استفاده مکرر از آنها، این به موتورهای جستجو کمک می کند تا مشخص کنند صفحه شما در مورد چیست. از عبارات کلیدی که انتخاب کرده اید چندین بار استفاده کنید و تا جایی که می توانید آنها را به بالای صفحه جدید خود نزدیک کنید. قرار دادن عبارات کلیدی در مکان مناسب در وب سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را تشخیص دهند.

هنگام انتخاب یک مشاور بهینه سازی موتور جستجو، از پرس و جو در مورد تکنیک های خاصی که فرد یا شرکت استفاده می کند نترسید. یک مشاور قانونی هرگز نباید اطلاعات را از شما پنهان کند یا از تکنیک های فریبنده برای افزایش رتبه صفحه شما استفاده کند و باید مراقب کسانی باشید که به نظر می رسد چیزی برای پنهان کردن دارند.

برای اینکه ساختار پیوند وب سایت شما نتایج خوبی را در موتورهای جستجو به شما ارائه دهد، از سلسله مراتب پیوندهای عمیق خودداری کنید، مگر اینکه از عملکرد ضعیف صفحات سطح پایین خود در صفحات نتایج راحت باشید. پیوند عمیق به معنای استفاده از بسیاری از دایرکتوری های فرعی تو در تو برای سازماندهی محتوای خود است. بعید است که موتورهای جستجو بیش از دو یا سه زیرمجموعه را در اعماق نقب بزنند، بنابراین مطمئن شوید که صفحات در آن عمق، صفحه ای نیستند که می خواهید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

تحقیق کلمات کلیدی هرگز نباید پایان یابد. رقبای جدید همیشه ظاهر می شوند، بنابراین بررسی کنید که از چه چیزی برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده می کنند. ممکن است موارد جدیدی به وب سایت شما اضافه شود، بنابراین کلمات کلیدی جدید را در آن صفحات قرار دهید. یک هشتگ جدید ممکن است شروع به ترند کند که برای سایت شما اعمال می شود، فراموش نکنید که از آن ها نیز استفاده کنید!

با بهینه سازی تگ توضیحات متا، که دومین مورد در بخش HTML Head شما است، به دنبال راه هایی برای کارآمدتر کردن کد HTML سایت خود باشید. محتوای این بخش معمولاً همان چیزی است که جستجوگران پس از آدرس سایت شما، هنگامی که صفحه نتایج جستجو را مشاهده می کنند، می بینند. اگر این بخش به عنوان یک جمله کامل نوشته شود و نه به عنوان یک لیست، سایت شما حرفه ای تر به نظر می رسد. آن را زیر 24 کلمه نگه دارید و کلمات را تکرار نکنید.

اگر قصد دارید از بهینه سازی موتور جستجو برای افزایش ترافیک خود استفاده کنید، یک نکته عالی این است که نام تصاویر سایت خود را نام ببرید. دلیل این امر این است که معمولاً افراد قبل از کلمات متوجه تصاویر می شوند. از آنجایی که افراد نمی توانند تصاویر را برای جستجو در موتور جستجو کلید بزنند، شما باید تصاویر خود را نام ببرید.

در اینجا شما بینش های عالی SEO را به دست آورده اید تا بتوانید کارهای خوبی با سایت خود انجام دهید. روی اهداف خود متمرکز بمانید و بلافاصله شروع به استفاده از این اطلاعات کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *