نکات و ترفندهایی برای موفقیت در بهینه سازی موتورهای جستجو

امروزه، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که بهینه سازی برای موتورهای جستجو چیست و چگونه می تواند برای صفحات وب شما مفید باشد. با این حال، بسیاری از مردم در مورد استفاده از بهینه سازی موتور جستجو برای خود مردد هستند. اگر می‌خواهید درباره نحوه استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله مکان خوبی برای شروع کار شما خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای اعتبار است. بهینه سازی موتور جستجو تنها زمانی می تواند موفق باشد که مشتریان و/یا مخاطبان به برند شما اعتماد داشته باشند. یک نام دامنه اختصاصی و آسان برای به خاطر سپردن اولین گام عالی در ساخت برندی است که افراد می توانند مدت ها پس از اتمام بررسی وب سایت شما به خاطر بسپارند.

یک نام دامنه برای سایت خود بگیرید که هم خاطره انگیز و مرتبط باشد. یک نام به یاد ماندنی مهم است، به خصوص برای افرادی که محتوای شما را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی پیدا می کنند.

هنگامی که برای اولین بار یک وب سایت راه اندازی می کنید، از استفاده از دامنه های فرعی خودداری کنید. گوگل به منظور تعیین رتبه صفحه، زیر دامنه ها را به عنوان سایت خود در نظر می گیرد. دایرکتوری های سایت اصلی، با این حال، رتبه صفحه یکسانی با سایت اصلی دارند. به عنوان مثال، این بدان معناست که mysite.com/store همان PageRank را با mysite.com خواهد داشت، اما store.mysite.com چنین نخواهد داشت.

در وب‌سایت خود، همیشه آدرسی را وارد کنید که در آن افراد می‌توانند نامه‌ها، سؤالات یا نگرانی‌های مربوط به شرکت شما را ارسال کنند. هرچه بازخورد بیشتری دریافت کنید، درک بهتری از ترجیحات مشتری خواهید داشت. این به شما امکان می دهد بهره وری خود را به حداکثر برسانید و منافع مشتری خود را جلب کنید.

محتوای عالی برای بازاریابی اینترنتی بنویسید. اگر کیفیت وجود داشته باشد، نتایج مطمئناً دنبال می شود. شما باید به یک فرد دلیلی بدهید که بخواهد به بازدید مجدد از سایت شما ادامه دهد، و با ادامه بازگشت آنها، درآمد اینترنتی شما نیز افزایش می یابد. همچنین خواهید دید که آن افراد شروع به اشتراک گذاری سایت شما با دیگران خواهند کرد.

هنگام بهینه سازی وب سایت خود، حتما متا تگ توضیحات خود را نیز بهینه کنید. برخی از کارشناسان معتقدند که امروزه متا تگ های کلیدواژه تقریباً بی ارزش هستند، زیرا موتورهای جستجو دیگر از آنها استفاده نمی کنند، اما معمولاً توضیحات در زیر عنوان صفحه شما در صفحه نتایج نشان داده می شود و همچنین در فرآیند نمایه سازی نقش دارند.

طیف وسیعی از محتوا را در سایت خود شامل پادکست ها، ویدیوها و فیدهای محتوای اجتماعی (مثلاً از توییتر) برای کمک به بهینه سازی موتور جستجوی خود قرار دهید. متوجه خواهید شد که موتورهای جستجو سایت هایی با محتوای پویا را بالاتر در صفحات نتایج جستجو قرار می دهند. بسیاری از سایت‌ها اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند لینک‌ها تنها عامل مهم در بالا بردن رتبه‌شان هستند.

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از مزرعه پیوند استفاده کنید یا نه. مزارع لینک سایت هایی بدون محتوا هستند که فقط هزاران لینک دارند. این به طور کلی به عنوان یک چیز منفی تلقی می شود. با این حال، اینها در موتورهای جستجو ظاهر می شوند و می توانند به شما در ارتقاء رتبه کمک کنند. این تصمیم شماست که چه چیزی مهمتر است: ارتباط با سایت های دیگر یا رتبه بندی موتورهای جستجو.

برای بهینه سازی از سبک قدیمی AP فاصله بگیرید و به سمت سبک جدیدتر سئو دوستانه گرایش پیدا کنید. شما باید از اسامی کامل و مکان ها در برخی از منابع در داستان ها استفاده کنید. اگر از کلمات کلیدی مکرر استفاده می کنید، می توانید به جایگاه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو دست پیدا کنید که به عنوان SERP نیز شناخته می شود.

یکی از راه های جالب برای پیاده سازی ریدایرکت 301 استفاده از یک سایت کوتاه کننده لینک مانند Bit.ly است. مزیت استفاده از سایتی مانند Bit.ly این است که لینک را کوتاه می کند و به جای اینکه Bit.ly اعتبار خود را دریافت کند، اعتبار کلیک برای لینک ارائه می شود.

برای بهینه سازی عاقلانه وب سایت خود، از کپشن ها استفاده کنید. اگر عکس‌ها و مقالات خبری ارسال می‌کنید، از این فرصت‌ها برای ارسال زیرنویس‌های حاوی کلمات کلیدی استفاده کنید.

کلمات کلیدی مناسب را برای فهرست کردن وب سایت خود در گوگل بیابید. برای این کار می توانید از ابزار کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید. شما باید از یک کلمه کلیدی استفاده کنید که بیش از هزار جستجو در ماه داشته باشد و مربوط به وب سایت هایی باشد که به اندازه شما ترافیک دریافت نمی کنند. به این ترتیب وب سایت شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود.

از یک URL مناسب برای موتورهای جستجو برای افزایش تلاش های خود برای بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. URL های سازگار با موتورهای جستجو در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند و دید سایت شما را بهبود می بخشند. استفاده از URL های دوستانه بدون کاراکترهای خاص ایندکس شدن سایت شما را آسان تر می کند زیرا بسیاری از ابزارهای نمایه سازی هر کاراکتری را پس از یک کاراکتر خاص نادیده می گیرند.

وقتی صحبت از ترکیب کلمات کلیدی در محتوای سایت شما می شود، بر کیفیت به کمیت تمرکز کنید. ارتباط کلید است. محتوای شما باید حول موضوع و کلمات کلیدی در هر صفحه باشد. در سایت کاملاً بهینه شده دیگر کلمات عمومی، عبارات اضافی و کلیشه های خسته قابل تحمل نیستند.

هنگامی که تغییراتی ایجاد می کنید، از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این ممکن است منطقی به نظر برسد، اما تنها درصد بسیار کمی از وب مسترها واقعاً از وب سایت خود در رایانه خود (یا سرور دیگری بسته به اندازه نسخه پشتیبان) نسخه پشتیبان تهیه می کنند. میزبان می تواند خطرناک باشد!

بدیهی است که کلمات کلیدی کلیدی در بهینه سازی موتورهای جستجو هستند، اما دانستن اینکه کجا از آن کلمات کلیدی استفاده کنید ضروری است. در صورت لزوم از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدواژه خود در پست های خود استفاده کنید، اما از آنها در پیوندها، ویژگی های ALT تصویر و نام دامنه خود نیز استفاده کنید. هنگام ارائه پیوندها، از «اینجا کلیک کنید» استفاده نکنید، از پیوند به کلمه کلیدی یا عبارات کلیدی خود برای بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.

در حالی که ممکن است ایده خوبی باشد که محتوای صفحات وب خود را به طور منظم برای بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو تغییر دهید، اما در مورد برچسب های عنوان وب سایت شما دقیقا برعکس است. شما می خواهید آنها را ثابت نگه دارید تا از جستجوی کلمات کلیدی از موتورهای جستجو جلوگیری کنید.

با اطلاعاتی که به تازگی آموخته اید، می خواهید در اسرع وقت وارد بهینه سازی موتورهای جستجو شوید. هرچه زودتر استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو را برای صفحات وب خود شروع کنید، زودتر نتایج را مشاهده خواهید کرد. به یاد داشته باشید که هر زمان که می توانید مراقب اطلاعات بیشتر باشید، تا همیشه بتوانید با همه چیزهایی که در مورد بهینه سازی موتور جستجو می دانید به روز باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.