نکات و نکات بهینه سازی موتورهای جستجو را بیاموزید

هر روز نیست که کسی می‌تواند بیاید و سایتی بسازد که رتبه‌بندی کلی را کسب کند. با این حال، این باید همچنان هدف نهایی شما باشد. از نکات بهینه سازی موتورهای جستجو که در این مقاله به شما ارائه شده است استفاده کنید و می توانید در مسیر رسیدن به آن رتبه برتر، شروع به صعود به آن رتبه بندی کنید.

هنگام بهینه سازی سایت خود برای عبارات کلیدی، به جای کلمات تک، به نزدیکی کلمات کلیدی توجه کنید. بهترین کار این است که کلمات کلیدی شما با هم ظاهر شوند، نه اینکه با اصطلاحات دیگر از هم جدا شوند. این روش وزن داده شده برای جستجوی آن عبارت را افزایش می دهد، بدون اینکه از جستجوی عبارات فردی کم کند.

از بسیاری از انواع کلمات کلیدی و حتی غلط املایی رایج استفاده کنید. موتورهای جستجو پس از تجزیه و تحلیل متاتگ ها، نتایج شما را برای تمام کلمات کلیدی فهرست شده شما بهینه می کنند. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت در مورد گربه های مین کون دارید، از “Maine Coon” و همچنین “Main Coon” و “Mainecoon” استفاده کنید.

به منظور بهبود بهینه سازی موتور جستجو، تا حد امکان از زبان طبیعی استفاده کنید. متن خود را پر از کلمات کلیدی نکنید زیرا موتورهای جستجو این را در مقابل شما حساب می کنند، زیرا می دانید که در گذشته ترفندی برای افزایش رتبه جستجو بوده است. در عوض، از کلمات کلیدی با دقت انتخاب شده به صورت پراکنده در سراسر متن خود استفاده کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، از استفاده از منوهای ناوبری که از جاوا اسکریپت، فرم ها یا CSS استفاده می کنند خودداری کنید. این نوع منوهای ناوبری توسط عنکبوت های موتورهای جستجو قابل خزیدن نیستند. اگر باید از یکی از این نوع منوهای ناوبری استفاده کنید، حتماً ناوبری سایت خود را به عنوان لینک های معمولی در فوتر هر صفحه کپی کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو را به عنوان راهی برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی اینترنتی در نظر بگیرید. بهینه سازی موتورهای جستجو از الگوریتم های موتورهای جستجو به نفع شما استفاده می کند و رتبه صفحه وب سایت شما را از طریق محتوای سفارشی افزایش می دهد. این بدان معناست که وب سایت شما در معرض دید بیشتری قرار خواهد گرفت و از مزایای افزایش ترافیک بهره مند خواهید شد.

هر چند وقت یکبار خط تولید خود را مرور کنید و مدتی را برای از بین بردن چربی اختصاص دهید، به خصوص زمانی که شروع به رشد می کنید. اگر در سایت های خود که کمیسیون های سطح 2 و اشتراک را ارائه می دهند خوب عمل می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سایت هایی را که فقط یک بار پرداخت ارائه می دهند کنار بگذارید.

با ایجاد چندین URL کوچک با محتوای مرتبط برای بهبود سئو، پیوندهای داخلی ایجاد کنید که بر روی آنها کنترل دارید. لینک های خارج از سایت همیشه برای بهبود رتبه بندی جستجوی شما بهتر هستند. هنگامی که URL های کوچکی ایجاد می کنید که در آن محتوا را کنترل می کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوا دارای کلمات کلیدی مناسب برای هدایت ترافیک اضافی به سایت شما است.

اگر 50 ایده دارید که می خواهید در آن محتوا ایجاد کنید، 50 سایت مختلف ایجاد کنید. تلاش برای گنجاندن همه چیز در یک سایت باعث کاهش رتبه شما در همه آنها می شود. هرچه در محتوای داخل سایت سازگارتر باشید، سایت شما معتبرتر در نظر گرفته می شود.

اگر می خواهید وب سایت شما بازدیدهای زیادی داشته باشد، مهم است که کلمات کلیدی مرتبط زیادی ایجاد کنید. این مهم است زیرا بدون ایجاد این کلمات کلیدی، افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند کمتر به صفحه شما هدایت می شوند. مطمئن شوید که به وضوح توضیح دهید که وب سایت شما در مورد چیست.

شما باید مطمئن شوید که محتوایی با کیفیت خوب در سایت خود دارید. بسیاری از موتورهای جستجو در حال حاضر با محتوایی که در صفحه نتایج نشان داده می شود، دقیق تر هستند. اگر سایت شما پر از محتوای زباله باشد، در نتیجه هنگام جستجو رتبه بالایی نخواهد داشت.

حتماً به وب‌سایت‌های رقبای خود نگاهی بیندازید تا دریابید که آنها چه می‌کنند که شما انجام نمی‌دهید! این یک راه عالی برای بهینه سازی عملکرد موتور جستجوی شما است. ابتدا به سایت نگاهی بیندازید تا یک برداشت کلی پیدا کنید. سپس از ابزار کلمه کلیدی استفاده کنید تا مشخص کنید رقبای شما از چه کلمات کلیدی بیشتر استفاده می کنند و چه نوع ترافیکی ایجاد می کنند. برخی از کلمات کلیدی کمتر رقابتی آنها را برای استفاده در سایت خود بلند کنید!

نسخه‌ای که تعداد زیادی لینک در آن وجود دارد بالاتر از متن بدون پیوند است. یک عدد خوب بسیار ذهنی است، بنابراین شما فقط باید از عقل سلیم خود استفاده کنید تا بفهمید که آیا تعداد پیوندهایی که دارید معقول به نظر می رسد یا خیر. می توانم بگویم که یک مقایسه معتبر ویکی پدیا و تعداد تگ های لنگر آنها در یک صفحه است.

اگر پیوندی در متن خود دارید، مطمئن شوید که با متنی احاطه شده است که منطقی است. توضیح دهید که وقتی روی پیوند کلیک می کنید چه چیزی به دست می آورید تا هم خوانندگان و هم عنکبوت های موتور جستجو لینک را طبیعی و منطقی ببینند. اگر مردم ندانند طرف مقابل چه چیزی وجود دارد، روی پیوندی کلیک نمی کنند!

هنگام بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، مهم است که یک یا دو تغییر در یک زمان انجام دهید. اگر در یک زمان بیش از حد انجام دهید، نمی توانید تشخیص دهید که کدام تغییر بر رتبه صفحه شما تأثیر منفی یا مثبت داشته است، و همچنین ممکن است تغییرات خوب و بدی که یکدیگر را خنثی می کنند و شما را بیشتر گیج می کند، داشته باشید.

هنگامی که در یوتیوب جستجو می کنید، سایت عبارات مرتبطی را پیشنهاد می کند که محبوب هستند. از این به عنوان ابزاری برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید! به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی که تایپ می کنید، در حالی که ارتباط زیادی با ویدیو دارند، لزوماً به اندازه پیشنهادهایی که YouTube در زیر آنها ارائه می دهد محبوب نیستند.

از نرم افزار تحلیلی وب برای ردیابی بازدیدکنندگان و سایر اطلاعات سایت خود استفاده کنید. این باید از همان ابتدا وجود داشته باشد تا پیشرفت خود را مشاهده کنید و بدانید که آیا تلاش های سئو شما نتیجه می دهد یا خیر. گوگل ابزارهای تحلیلی و وب مستر رایگان ارائه می دهد، اما برنامه های دیگری نیز برای خرید در دسترس هستند.

کسب جایگاه اصلی در آن صفحات موتور جستجو همان چیزی است که درگیر کسب و کار وب است. اگر بتوانید این نکات سئو را دنبال کنید و آنها را به درستی در وب سایت خود پیاده سازی کنید، برای صعود به رتبه ها و کسب رتبه بالاتر هر چند روز یک بار مشکلی نخواهید داشت. فقط تا زمانی که این اتفاق بیفتد، به برق متصل شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *