چگونه یک فوتبالیست بهتر شویم

فوتبال یکی از علایق مردم آمریکا به دلایل مختلف است. بسیاری از مردم فقط برای لذت بردن از آن این بازی را انجام میدهند، در حالی که دیگران تلاش می کنند بهترین بازیکنی باشند که می توانند باشند. در نهایت افرادی هستند که بازیکنان حرفه ای می شوند. اما بدون توجه به دلیل شما برای بازی، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در بهبود بازی کمک می کند.

شما باید تمام پوزیشن ها را تمرین کنید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی در یکی از آنها جابجا شوید. حتی اگر به طور معمول دفاع بازی می کنید، پرتاب توپ را تمرین کنید و ممکن است روزی به عنوان مدافع حریف بازی کنید. اگر خوب باشید، مربی از فداکاری شما قدردانی خواهد کرد.

بدانید که برای انجام صحیح یک بازی فوتبال به چه تجهیزاتی نیاز دارید. هر بازیکنی که بازی می کند به پد شانه، کلاه ایمنی، گیره، محافظ دهان و شلوار فوتبال نیاز دارد. توپ باید کروی و چرمی باشد. یک فوتبال استاندارد حدود 11 اینچ طول و 22 اینچ دور وسط دارد.

یک نکته عالی فوتبال این است که ویدیو های تیمی را که می‌خواهید مقابل آن بازی کنید، قبل از بازی تماشا کنید. مطالعه بر روی حریف به شما کمک زیادی می کند زیرا به شما امکان می دهد انواع بازی ها و ترکیبات مورد استفاده آنها را ببینید. داشتن این دانش به شما کمک می کند تا برنامه حمله بهتری را شکل دهید. حداقل یک تمرین اساسی مخصوص موقعیت خود را به صورت روزانه انجام دهید. هر روز روی تمرینات حمل توپ کار کنید. کوارتربک ها باید حداقل یک ساعت در روز را صرف دقت در پرتاب و تقویت بازو کنند. پشتیبان‌های خط باید دائماً روی مقابله خود کار کنند و همچنین مسدودکننده‌ها را حذف کنند.

زدن یک گل میدانی می تواند به تیم شما کمک کند تا امتیاز کسب کند. گل‌های میدانی گاهی اوقات در سناریوهای چهارم به پایین گزینه خوبی هستند. البته، تنها زمانی باید تلاش کرد که تیم شما نزدیک تیرک های دروازه باشد. داشتن یک ضربه زن خوب می تواند برای یک تیم حیاتی باشد. گل های زمینی سه امتیاز تیم را به ارمغان آورد.

یک توصیه خوب اگر در فوتبال دونده هستید یا یک دریافت کننده گسترده هستید این است که یاد بگیرید در یک تکل تسلیم شوید و در مقابل آن مقاومت نکنید. منظورم این است که وقتی می خواهید تکل بخورید خیلی متشنج نشوید زیرا ممکن است منجر به آسیب شود. وقتی باران می بارد، تکنیک مناسب برای گرفتن فوتبال ضروری است. برای اینکه زیر باران لیز نخورید، مطمئن شوید که پاهایتان به سمت توپ است. وقتی توپ را می گیرید، کنترل بیشتری روی آن به شما می دهد. شما همچنین می خواهید باسن و سینه خود را روی پاها مربع قرار دهید تا همه آنها یکسان قرار بگیرند. هر دست باید در طرفین توپ، در جلو باشد.

خود را هیدراته نگه دارید. این هم برای تمرین و هم برای زمان بازی صدق می کند. می‌دانید که فوتبال فوق‌العاده فیزیکی است، و وقتی آب و هوای شدید و تعریق را به ترکیب اضافه کنید، پتانسیل یک وضعیت کم‌آبی جدی را دارید. مهم است که آب آشامیدنی را در طول جلسات تمرین و بازی حفظ کنید.

وقتی مربی به شما توصیه می کند، توجه کنید. حتی اگر فکر می کنید که او نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند، احتمالاً شما اشتباه می کنید، پس گوش کنید و ببینید چه چیزی می توانید یاد بگیرید. هماهنگی چشم و دست برای گرفتن پاس لازم است. برای تمرین هماهنگی دست و چشم، هم تیمی های خود را دور هم جمع کنید و یک دایره تشکیل دهید. یک نفر باید در مرکز دایره بایستد و شروع به پاس دادن توپ به اطراف کند. هنگامی که توپ به همه ارسال شد، دایره را با چند قدم به عقب باز کنید. هنگام تمرین و بازی زانوهای خود را خم نگه دارید. هنگامی که زانوهای خود را صاف می کنید، ممکن است باسن خود آسیب ببیند و قدرت مانور خود را از دست بدهید. از اسکوات برای ساختن ماهیچه های پای خود استفاده کنید و سعی کنید به نقطه ای برسید که بتوانید دو برابر وزن خود را به اندازه ده تکرار بلند کنید.

همیشه استقامت خود را افزایش دهید. شما باید بتوانید انفجارهای قدرت و همچنین استقامت بازی برای مدت زمان طولانی را داشته باشید. اگر متوجه شدید که در حال مبارزه هستید، نفس خود را آهسته کنید و سعی کنید عمیق تر نفس بکشید تا زمانی که بتوانید خود را به بازی بازگردانید. برای یادگیری نمایشنامه ها وقت بگذارید و روی کتاب هایی سرمایه گذاری کنید که جنبه ذهنی فوتبال را آموزش می دهند. صرف نظر از اینکه در چه پستی بازی می کنید، حرکات و مسئولیت های هر بازیکن را بشناسید. این یک تیم منسجم می سازد که اعمال و افکار یکدیگر را پیش بینی می کند. اگر بقیه اعضای تیم با طرز فکر شما هماهنگ نباشند، این که یک کوارتربک عالی باشید برای شما مفید نیست. در نهایت در یک تیم بازنده قرار خواهید گرفت.

نحوه صحیح نگه داشتن توپ فوتبال هنگام پرتاب را بیاموزید. وقتی توپ فوتبال را پرتاب می کنید، انگشتان انگشتی و حلقه ای شما باید از روی توری ها عبور کنند و انگشت شست شما باید زیر توپ باشد. کف دست شما نباید با توپ تماس داشته باشد. توپ را آزاد نگه دارید و پاهای خود را به سمت هدف مورد نظر خود بگیرید.

وقتی در زمین بازی هستید همیشه از آن لذت ببرید. اگر آن را دوست ندارید بازی نکنید. بر لذت بردن بیشتر از برد یا باخت تمرکز کنید. به این ترتیب می توانید نسبت به فوتبال پرشور و مشتاق بمانید. بدن خود را برای بازی در طول سال آماده کنید. حتی در فصل غیرفعال نیز باید به رژیم غذایی خود توجه ویژه ای داشته باشید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.